PILATES MAMIS

PILATES MAMIS

FOTO_PILATES_BEBES

En forma amb el teu nadó


E67_4539

Sóc la Marta Sardà, mare de dues filles i una persona apassionada del moviment. Seré la teva instructora de Pilates i t’assistiré i acompanyaré, si tu vols, en algun d’aquests tres moments vitals: l’embaràs, el postpart i el període en què el teu nadó requereix una atenció que el teu cos també necessita.

Tenir cura del cos en aquestes tres etapes és fonamental perquè la teva salut i forma física és realment l’únic important. Per aquest motiu em vaig formar i especialitzar en embaràs i postpart i vaig crear i desenvolupar Pilates&Bebès amb l’objectiu que et posis en forma des del primer dia i que a més ho facis al costat del teu bebè: “Si tu estàs bé, ell estarà millor”


PILATES EMBARÀS

  • QUAN puc començar

    L’entrenament per embarassades s’estructura per trimestres i s’adapta al trimestre de gestació en el que et trobis:

    -En el primer trimestre es prioritza l’implantació. Objectius: estabilitzar, tonificar,movilitzar.

    -En el segon trimestre es prioritza la gestació. Objectiu: movilitat general i específica, estabilitat, correcció postural, suport de pes.

    -El tercer trimestre es prioritza l’expulsió. Objectiu: facilitar la presentació cefàlica del bebé, movilitat general i específica, força als membres inferiors i superiors, movilitat a les articulacions pèlvis, quadrupèdia, elasticitat sòl pelvià, resistència física, familiarització amb les posicions del part.

    Pots començar a fer Pilates quan volguis. Nosaltres t’adaptarem l’entrenament .

    Només has de tenir ganes i trobar-te bé.

    Si has estat realitzant exercici anteriorment podràs seguir fent activitat física sempre que no sigui de risc i prenen especial atenció entre les setmanes 8 i 12 (període d’implantació).

  • BENEFICIS

    Prepara el cos per al part, post-part i per les exigències del bebé

    Disminueix la incidència de part prematur

    Millora l’insomni

    Millora la mobilitat general

    Millora l’estrenyiment

    Facilita l’alineació postural

    Accelera la recuperación post-part

    Ajuda a controlar l’aument de pes excessiu

    Preveu el dolor lumbar i la ciàtica

    Millora l’estabilitat

    Millora la circulació sanguínea

    Preveu risc de diàstasi abdominal

    Disminueix la possibilitat d’episiotomia

    Disminueix la possibilitat d’epidural

    Augmenta el nivell de O2

    Augmenta el nivell de endorfinas

    Disminueix el nivell de cortisol

    Augmenta les defensas

    Augmenta l’energia

    Aporta autoconeixement i conciència

  • OBJECTIUS

    Contribuir al benestar de la mare

    Enfortir l’auto-confiança

    Aprofundir en el coneixement del cos

    Conciencia corporal

    Preparació psicològica per al moment del part

  • CONTRAINDICACIÓ

    Contraindicació mèdica al moviment.

    Retard del creixement fetal

    Diabetes

    Anèmia

    Síndrome tunel carpià

    Sedentarisme previ

    Obesitat extrema

    Alteracions vasculars

    Augment de la temperatura corporal

DSC_0064_opt
DSC_0052_result
DSC_0028_result
DSC_0041_result

PILATES POST PART

IMG_3168
  • QUÈ es el post-part

    El post-part és el període de temps des del part fins a la tornada a la normalitat de l’organisme femení.

    Aquesta durada pot ésser de un any i mig a dos en funció de cada dona.

    A les 24h de donar a llum ja es poden fer alguns exercisis de sòl pelvià.

  • QUAN puc començar

    Necessites tenir l’alta mèdica i l’autorització signada del teu metge per a realitzar exercisis de Pilates post-part i respondre un petit qüestionari de salut que et farem arribar.

    Abans de la primera sessió grupal, tindré un entrevista privada amb tu per a conèixer detalls del part i poder fer-te una primera valoració amb l’objectiu d’adaptar els exercisis de la sessió a la teva condició física (Les cessàries no poden fer els mateixos exercisis que els parts naturals).

    En funció de cada cas els exercicis s’adaptaran a la teva patologia i condició.

    La durada de les classes és de 55 minuts.

  • COM ho faré

    Faràs exercisis senzills, de presa de conciència del teu “nou” cos i aprendràs a tenir cura de com recuperar-lo.

    Treballaràs la respiració i la concentració molt necessàries quan no tens ni un minut per a pensar en tu.

    Treballaràs la recuperació del sòl pelvià i activaràs diferents grups musculars de forma progressiva i controlada.

    Cuidarem la teva alineació postural per tal d’evitar contractures i males postures

    .
    Incloure’m  exercisis amb la maquinària específica de Pilates ja que et donarà un bon feedback i t’assitirà o resistirà a l’hora d’executar els moviments accelerant la teva recuperació física.

  • BENEFICIS

    Millora el retorn venós

    Recupera el tò muscular

    Millora el nivell d’energia

    Disminueix l’estrès

    Millora la qualitat del sòn

    Augmenta les defenses

    Millora l’estrenyiment

    Recupera el sòl pelvià

    Accelera la reorganització visceral

    Millora la mobilitat

    Millora l’estabilitat

    Prevé la depressió post-part

    Millora la postura

    Facilita les relacions sexuals

PILATES & BEBÈS

  • QUAN puc començar

    Necessites tenir l’alta mèdica i l’autorització signada del teu metge per a realitzar exercisis de Pilates post-part i respondre un petit qüestionari de salut que et farem arribar.

    Abans de la primera sessió grupal, tindré un entrevista privada amb tu per a conèixer detalls del part i poder fer-te una primera valoració amb l’objectiu d’adaptar els exercisis de la sessió a la teva condició física (Les cessàries no poden fer els mateixos exercisis que els parts naturals).

    En funció de cada cas els exercicis s’adaptaran a la seva patologia i condició.

    Els bebès han de tenir màxim fins a 6 mesos.

    La durada de les classes és de 55 minuts.

    Disposes d’un espai a Ninastudio per a deixar el cotxet i un canviador per al teu nadó.

  • QUÈ faré i COM ho faré

    El teu Bebè és en tot moment el protagonista de la classe.

    Sempre el tindràs al teu costat i sempre que et reclami el prodràs atendre.

    Faràs exercisis senzills, de presa de conciència del teu “nou” cos i aprendràs a tenir cura de com recuperar-lo.
    Treballaràs la respiració i la concentració molt necessàries quan no tens ni un minut per a pensar en tu.
    Treballaràs la recuperació del sòl pelvià i activaràs diferents grups musculars de forma progressiva i controlada.
    Sempre que es pogui, inclourem al nadó en els teus exercisis ja que el contacte físic amb la mare és el que més necessiten en els primers mesos de vida.

    Treballarem amb el bebè estimulan els seus refexes innats.
    Cuidarem la teva alineació postural per tal d’evitar contractures i males postures a l’hora de carregar amb el nadó.
    Incloure’m  exercisis amb la maquinària específica de Pilates ja que et donarà un bon feedback i t’assitirà o resistirà a l’hora d’executar els moviments accelerant la teva recuperació física.
    Els darrers 15 mnts de classe els dedicarem exclusivament al nadó amb exercisis d’activació per a acostumar-los al moviment o de relaxació mitjantçant el massatge infantil amb olis aromàtics.

  • COM neix Pilates & Bebès

    Pilates & bebes neix de la voluntat d’ajudar les mares a posar-se en forma des del minut zero sense haver de separar-se del seu nadó.

    Vaig entrenar una mare amb bessons durant dos mesos, construint plegades una sèrie d’exercisis que li permetien prendre conciència de la seva situació, enfortint el seu cos i els lligams amb els seus nadons.

    L’experiència va ser molt bonica i la mare en dos mesos ja sentia que la seva silueta es definia.

    Els seus bebès ens van regalar moments únics d’interacció i somriures inoblidables.

2017-04-06-PHOTO-00000002
Captura de pantalla 2018-07-27 10.04.11
2017-04-16-PHOTO-00000021
2017-04-16-PHOTO-00000022
Top