Hipopressius
MÈTODE HIPOPRESSIU

QUINS SÓN ELS SEUS BENEFICIS?

  • REDUEIX LA CINTURA

    Els hipopressius redueixen la cintura atès el fet que contrau la faixa abdominal de forma no voluntària. Aquests exercicis contribueixen a què l’abdomen entri sol sense que s’hagi de fer cap esforç per amagar-la. Això augmenta el to de repòs de la faixa. En relaxació es pot apreciar un abdomen més pla i dur. La panxa que observes pel matí desapareixerà.

  • DISMINUEIX EL DOLOR D'ESQUENA

    Els exercicis hipopressius contribueixen a la separació de les vèrtebres i la seva descompressió (disminució de la pressió) de manera que les lumbàlgies, dorsàlgies i altres molèsties de l’esquena disminueixen o desapareixen.

  • MILLORA LA FUNCIÓ SEXUAL

    L’augment del reg sanguini i l’augment de les sensacions en la zona genital augmenten el desig i el control en tot allò relacionat amb al sexe.

  • AUGMENTA EL RENDIMENT ESPORTIU

    La millora de la musculatura respiratòria, l’augment de glòbuls vermells, la millora postural i biomecànica provoca un gran augment del rendiment esportiu. Els glòbuls vermells, la EPO i altres paràmetres sanguinis augmenten en major proporció que en els entrenaments exigents.

  • SOLUCIONA I PREVEU LA INCONTINÈNCIA URINÀRIA

    Totes les investigacions mostren disminucions molt elevades de la incontinència urinària inclús en dones d’avançada edat. L’augment del sostenidor que contribueix a tenir un sól pelvià eficaç i la recol·locació de la bufeta són algunes de les explicacions.

  • PREVENCIÓ D'HÈRNIES

    Les hèrnies abdominals, inguinals, umbilicals, discals, vaginals, les pubàlgies, etc. Es provoquen per dos factors: un augment de pressió i un teixit que no aguanta. Els hipopressius augmenten el to muscular de la faixa evitant que els lògics augments de pressió dels esforços, la tos, els esports… provoquin hèrnies.

  • EXCEL·LENT MÈTODE PRE I POST PART

    El mètode hipopressiu va sorgir de la fisioteràpia postpart i està considerat com el millor mètode de preparació pel part i de recuperació del mateix aplicat en hospitals i clíniques de molts països.

  • MILLORA LA FUNCIÓ RESPIRATÒRIA

    Els músculs inspiradors i expiradors es potencien, fet que contribueix a la solució de problemes d’asma, incrementa el temps en apnea i millora la captació i l’aprofitament de l’oxigen.

  • MILLORA LA POSTURA I L'EQUILIBRI

    Els hipopressius proporcionaran una regulació del to muscular general. Disminueixen els excessos de to d’aquells grups musculars que en pateixen i augmenten el to dels músculs que tenen una absència del mateix. És el que es coneix com normotonització i proporciona unes millores posturals evidents en poques sessions.

  • SOLUCIONA I PREVEU LA CAIGUDA DELS ÒRGANS INTERNS

    La aspiració que es provoca dins de l’abdomen fa que la bufeta, el recte i, en les dones, l’úter, es recol·loquin fàcilment al seu lloc.

hipopresivos
gimnasia_hipopresiva
hipopresivos

¡No esperis a estar bé per fer alguna cosa. Fes alguna cosa per estar bé!

Nina